Урок 10 Розв’язування типових вправ. Самостійна робота "Правильна піраміда. Переріз піраміди. Площа бічної та повної поверхонь піраміди"
РОЗРОБКА УРОКУ З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ 11 КЛАСУ ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ, РІВЕНЬ СТАНДАРТУ
КОМПЛЕКТАЦІЯ РОЗРОБКИ УРОКУ:
План-конспект уроку
Презентація уроку
Самостійна робота "Правильна піраміда. Переріз піраміди. Площа бічної та повної поверхонь піраміди"
Тема: Розв’язування типових вправ. Самостійна робота
Мета:
Навчальна: закріпити поняття піраміди, елементів піраміди (бічні грані піраміди, основи піраміди, бічні ребра піраміди, ребра основ піраміди, висота піраміди, діагональ піраміди); закріпити поняття правильної піраміди, діагонального перерізу піраміди, площі поверхні піраміди і теорему про площу бічної поверхні правильної піраміди;
Розвиваюча: розвивати просторову уяву; вміння планувати власний час на розв’язання завдань під час виконання самостійної роботи;
Виховна: виховувати інтерес до вивчення точних наук; наполегливість;
Компетенції (математична компетентність):
Уміння: оперувати числовою інформацією, розв’язувати задачі математичного змісту, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач
Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві
Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач;
Тип уроку: контроль знань та вмінь;
Обладнання: конспект, презентація, самостійна робота мультимедійне обладнання;