Тема: Визначений інтеграл. Його геометричний зміст
Мета:
Навчальна: засвоїти означення площі криволінійної трапеції, навчитися знаходити площу криволінійної трапеції; розглянути означення визначеного інтеграла та навчитися знаходити визначений інтеграл; засвоїти формулу Ньютона-Лейбніца та розглянути геометричний зміст визначеного інтеграла;
Розвиваюча: розвивати вміння знаходити площу криволінійної трапеції та визначений інтеграл;
Виховна: виховувати інтерес до вивчення точних наук; виховувати звичку охайно оформлювати конспект;
Компетенції:
математичні(застосовувати нові означення до розв’язування задач)
комунікативні (спроможність грамотно висловити свою думку)
інформаційні (спроможність опрацьовувати нові пізнавальні дані)
загально навчальні (спроможність організовувати власну діяльність під час виконання завдань)
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання;
План вивчення нового матеріалу:
Криволінійна трапеція
Площа криволінійної трапеції
Формула Ньютона-Лейбніца
Визначений інтеграл
Геометричний зміст визначеного інтеграла
Обчислення визначеного інтеграла