Тема:Розвʼязування типових завдань за темою «Лінійне рівняння з однією змінною»
Мета:Узагальнити й закріпити вміння розпізнавати та розв’язувати лінійні рівняння з однією змінною, аналізувати типові завдання, що зводяться до таких рівнянь, будувати математичну модель, здійснювати перевірку розв’язку, формувати навички аргументованого вибору способу розв’язання та усвідомлення помилок.
Компоненти ключових компетентностей:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою інформацією, добирати й досліджувати найпростіші математичні моделі; Доводити правильність отриманих результатів, використовуючи властивості рівнянь.
Ставлення
- Готовність критично оцінювати власні міркування та аргументи однокласників.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати власні думки, обґрунтовувати відповіді та ставити запитання; Коректно вживати математичну термінологію під час пояснення способу розв’язування рівняння.
Ставлення
- Усвідомлення цінності лаконічних формулювань; Повага до державної мови.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати математичні моделі практичних задач (наприклад, визначення сторін трикутної підставки за периметром); Робити обґрунтовані висновки на основі розв’язків.
Ставлення
- Критичне ставлення до застосувань математики та розуміння її ролі в пізнанні світу.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати альтернативні способи розв’язування (перестановка членів, застосування властивостей рівнянь); Планувати послідовність дій для досягнення результату.
Ставлення
- Відкритість до нових математичних ідей, підтримка конструктивних пропозицій однокласників.
· Екологічна компетентність
Уміння
- Розпізнавати задачі з навколишнього середовища, що моделюються лінійними рівняннями (наприклад, використання матеріалів при виготовленні підставки).
Ставлення
- Усвідомлення, що математичні розрахунки допомагають приймати виважені рішення задля сталого розвитку та більш раціонального використанні ресурсів.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати та контролювати власну навчальну діяльність (самоперевірка розв’язків, робота з додатковими задачами); Корегувати помилки на основі зворотного зв’язку.
Ставлення
- Усвідомлення цінності постійного самовдосконалення й пізнання нового.
· Громадянські та соціальні компетенції
Уміння
- Співпрацювати в парах/групах під час обговорення способів розв’язку; Аргументовано відстоювати власну позицію і коректно сприймати думки інших.
Ставлення
- Відповідальність за спільний результат, рівне ставлення до всіх учасників навчання.
· Культурна компетентність
Уміння
- Співпрацювати в парах/групах під час обговорення способів розв’язку; Аргументовано відстоювати власну позицію і коректно сприймати думки інших.
Ставлення
- Розуміння взаємозв’язку математики й культури, усвідомлення внеску математиків у світову спадщину.
· Підприємливість та фінансова грамотність
Уміння
- Аналізувати умови практичних задач, робити доцільний вибір; Планувати власну працю для досягнення мети.
Ставлення
- Ощадливість, прагнення оцінювати ризики й переваги різних рішень.