Тема: Прямокутник та його властивості
Мета: Узагальнити поняття прямокутника як паралелограма з прямими кутами, довести та застосувати його ключові властивості (паралельність і рівність протилежних сторін, рівність протилежних кутів, поділ діагоналей навпіл і їх рівність) у задачах на доведення, обчислення й побудову, водночас розвиваючи логічне та просторове мислення, точне математичне мовлення й культуру співпраці й взаємоповаги.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- розпізнавати та будувати прямокутники;
- формулювати й доводити їхні властивості та ознаки;
- застосовувати ці властивості для доведення, обчислень і побудов;
Ставлення
- критично перевіряти аргументи, усвідомлювати значущість математики як мови науки й технологій;
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- чітко формулювати запитання, пояснення й висновки українською, користуючись коректною геометричною термінологією;
Ставлення
- повага до державної мови, прагнення до лаконічного й точного висловлювання;
· Інформаційно-комунікаційна
Уміння
- структурувати дані, діяти за алгоритмом, подавати інформацію схемами й кресленнями; критично оцінювати джерела інформації;
Ставлення
- усвідомлення ролі ІКТ у вивченні математики та відповідальне використання цифрових ресурсів;
· Навчання впродовж життя
Уміння
- планувати власну діяльність, рефлексувати результати, самостійно поповнювати знання та коригувати стратегії навчання;
Ставлення
- зацікавленість у пізнанні, прагнення до самовдосконалення й відповідальність за результати;
· Соціальні та громадянські
Уміння
- співпрацювати в парах і групах, слухати інших, аргументовано відстоювати позицію й коректно оцінювати роботу однокласників;
Ставлення
- взаємоповага, рівне ставлення, ініціативність і підтримка під час спільної роботи;