Тема: Чотирикутник та його елементи
Мета: Узагальнити поняття чотирикутника та його елементів, сформувати вміння класифікувати опуклі й неопуклі чотирикутники, обґрунтовувати суму їх кутів і знаходити периметр, одночасно розвиваючи просторове мислення, точне математичне мовлення та старанність у побудовах
Компетенції:
· Математична
Уміння
- розрізняти елементи чотирикутника; класифікувати опуклі й неопуклі чотирикутники; доводити властивість суми кутів; обчислювати периметр і застосовувати знання до практичних задач.
Ставлення
- готовність перевіряти аргументи, усвідомлення значущості математики як мови науки й технологій.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- чітко формулювати запитання й висновки, використовувати коректну геометричну термінологію.
Ставлення
- визнання цінності лаконічних формулювань та повага до державної мови.
· Інформаційно-комунікаційна
Уміння
- структурувати дані, діяти за алгоритмом, оцінювати достовірність інформації.
Ставлення
- критичне ставлення до джерел інформації та роль ІКТ у вивченні математики.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- планувати власну роботу, самостійно поповнювати знання, рефлексувати результати діяльності.
Ставлення
- зацікавленість у пізнанні, прагнення до самовдосконалення.
· Соціальні компетентності
Уміння
- співпрацювати в парі чи групі, аргументувати й відстоювати позицію, слухати інших.
Ставлення
- відповідальність, ініціативність, рівне ставлення до однокласників.