Тема: Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника
Мета:
Навчальна: сформулювати та довести теорему Фалеса, теорему про середню лінію трикутника, теорему Варіньйона
Розвиваюча: розвивати креслярські навички
Виховна: виховувати охайність при оформленні конспекту, правильне користування геометричною символікою
Компетенції (ініціативність і підприємливість):
Уміння: генерувати нові ідеї, аналізувати, прогрозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання даного завдання
Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання: набір креслярських інструментів, опорний конспект, навчальна презентація, комп’ютер, проектор, екран, презентер