Тема: Контрольна робота №1 «Чотирикутники»
Мета: Перевірити рівень сформованості знань і умінь учнів з теми «Чотирикутники», зокрема їх уміння класифікувати чотирикутники, установлювати взаємозв’язки між їхніми елементами та застосовувати властивості паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата і трапеції під час розв’язування задач, водночас розвиваючи логічне й просторове мислення, математичне мовлення українською мовою, уважність, відповідальність та формуючи навички самооцінювання й культури академічної доброчесності.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами та їхніми властивостями; будувати найпростіші математичні моделі ситуацій, що містять чотирикутники; доводити правильність розв’язань, застосовуючи логічні міркування.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення й оцінювати правильність аргументів; усвідомлення важливості геометрії як мови науки й техніки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати думки, користуватися математичною термінологією, ставити запитання й робити висновки у письмових поясненнях до задач.
Ставлення
- Визнання важливості лаконічних формулювань; повага до державної мови.
· Інформаційно-комунікаційна
Уміння
- Структурувати дані контрольної роботи, діяти за алгоритмом, оцінювати достовірність інформації.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та джерел її отримання, усвідомлення ролі ІКТ для перевірки розв’язань.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власний час під час контрольної роботи, аналізувати й коригувати результати, самостійно виявляти прогалини в знаннях.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і умінь; зацікавленість у самовдосконаленні.
· Соціальні та громадянські
Уміння
- Співпрацювати в команді під час підготовчого етапу, дотримуватися правил академічної доброчесності.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність, рівне ставлення до інших, готовність дотримуватися спільних правил.