Тема: Обчислення значень тригонометричних функцій
Мета: Сформувати в учнів уміння обчислювати значення тригонометричних функцій гострих кутів прямокутного трикутника за допомогою відношень сторін, таблиць значень, калькулятора. Удосконалити навички практичного застосування тригонометричних співвідношень у задачах.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Застосовувати означення синуса, косинуса та тангенса гострого кута до обчислень;
- знаходити значення тригонометричних функцій за відомими сторонами прямокутного трикутника;
- використовувати таблиці Брадіса і калькулятор для знаходження значень тригонометричних функцій;
- аналізувати залежність між сторонами і кутами у прямокутному трикутнику.
Ставлення
- Усвідомлення практичної цінності тригонометрії для розв’язування задач;
- готовність використовувати математичні інструменти для обґрунтованих обчислень;
- інтерес до побудови логічних математичних міркувань.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Використовувати калькулятор для обчислення тригонометричних значень;
- перевіряти достовірність результатів за таблицями;
- працювати з цифровими інструментами відповідно до обраного режиму (градуси/радіани).
Ставлення
- Критичне ставлення до результатів обчислень, отриманих технічними засобами;
- розуміння важливості цифрових технологій у сучасному математичному навчанні.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Точно формулювати визначення математичних понять;
- чітко пояснювати хід обчислень;
- використовувати математичну термінологію.
Ставлення
- Повага до української математичної термінології;
- визнання важливості точності мовлення у навчанні.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Самостійно користуватися новими математичними інструментами (таблиці Брадіса, калькулятори);
- контролювати правильність своїх обчислень;
- знаходити альтернативні способи розв’язування (таблиця, обчислення, властивості трикутника).
Ставлення
- Зацікавленість у набутті нових знань;
- прагнення до вдосконалення результатів обчислень.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати моделі трикутників для обчислення тригонометричних функцій;
- пояснювати обчислення за допомогою геометричних співвідношень;
- інтерпретувати результати в контексті практичних задач (довжини, кути).
Ставлення
- Розуміння ролі математики для опису природних явищ;
- позитивне ставлення до наукових методів розв’язування задач.