Тема: Подібність прямокутних трикутників
Мета: Сформувати в учнів розуміння та вміння встановлювати й доводити ознаки подібності прямокутних трикутників і застосовувати їх для розв’язування навчальних та практичних задач; розвивати логічне мислення, культуру математичного мовлення й готовність самостійно поповнювати знання.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання та формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах;
- доречно й коректно вживати математичну термінологію, вести конструктивний діалог.
Ставлення
- Визнання важливості чітких і лаконічних висловлювань; повага до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Встановлювати кількісні та просторові відношення між об’єктами (катети, гіпотенуза, пропорційні відрізки);
- будувати та досліджувати математичні моделі, доводити правильність тверджень, застосовувати логічні способи мислення.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та перевіряти коректність доведень; усвідомлення важливості математики як мови науки й техніки.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати й досліджувати математичні моделі (визначення висоти вежі, відстаней на місцевості);
- обґрунтовувати рішення на підставі розрахунків.
Ставлення
- Критичне оцінювання досягнень науково-технічного прогресу; усвідомлення ролі математики в описі навколишнього світу.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом (послідовність доведення ознак), оцінювати достовірність інформації.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та її джерел.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну навчальну діяльність, контролювати й оцінювати результати.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань, зацікавленість у саморозвитку.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді під час обговорення доведення ознак подібності, аргументувати й відстоювати власну позицію.
Ставлення
- Відповідальність за спільний результат, повага до думок інших.