Тема: Застосування подібності трикутників
Мета: Учні застосовують ознаки та властивості подібності трикутників для знаходження невідомих відрізків і висот у теоретичних задачах і задачах практичного змісту, а також обґрунтовують та доводять формулу бісектриси.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати геометричні міркування;
- доречно використовувати математичну термінологію під час пояснення розв’язань.
Ставлення
- Усвідомлення цінності лаконічних формулювань і повага до державної мови.
· Математична
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами та їхніми відношеннями;
- будувати й досліджувати математичні моделі реальних ситуацій (висота вежі);
- доводити правильність тверджень про пропорційність відрізків.
Ставлення
- Готовність оцінювати правильність аргументів і усвідомлення важливості математики як мови науки.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- будувати математичні моделі природних явищ;
- робити висновки на основі розрахунків.
Ставлення
- Критичне оцінювання значущості математики для пізнання світу.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані та діяти за алгоритмом (складати пропорції);
- оцінювати достовірність розрахунків і доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та її джерел.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну діяльність під час розв’язування задач;
- аналізувати й коригувати результати.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і прагнення до самовдосконалення.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді під час колективного пошуку розв’язків;
- аргументовано відстоювати власну позицію.
Ставлення
- Відповідальність і рівне ставлення до інших учасників роботи.