Тема: Самостійна робота «Теорема Піфагора»
Мета: Перевірити уміння учнів застосовувати теорему Піфагора, теорему, обернену до теореми Піфагора та метричні співвідношення у прямокутному трикутнику для розв’язування геометричних і практичних задач, аргументовано пояснювати вибір способу та оцінювати точність результату.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати текстовою та числовою інформацією, геометричними об’єктами, будувати математичні моделі;
- доводити правильність тверджень і застосовувати логічні міркування під час розв’язування задач на теорему Піфагора та теорему, обернену до теореми Піфагора.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та оцінювати правильність аргументів;
- усвідомлення важливості математики як мови науки й технологій.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати математичні висновки, доречно користуватися термінами у письмовій самостійній роботі.
Ставлення
- Визнання важливості лаконічних формулювань і повага до державної мови.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані умови задачі, діяти за алгоритмом і визначати достатність даних для розв’язання;
- оцінювати достовірність результатів і доводити істинність тверджень під час перевірки розв’язань.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та джерел її отримання, розуміння ролі цифрових технологій у розв’язуванні математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Організовувати власну навчальну діяльність під час самостійної роботи, аналізувати й коригувати її результати.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і прагнення вдосконалювати результати своєї діяльності.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Аргументовано обстоювати власну позицію й ухвалювати рішення на основі аналізу даних під час обговорення результатів роботи.
Ставлення
- Відповідальність за виконання завдання та рівне ставлення до однокласників при взаємній перевірці робіт.