Тема: Підсумковий урок за темою «Трапеція. Вписані й описані чотирикутники»
Мета: Узагальнити й систематизувати знання учнів про трапеції, вписані та описані чотирикутники, їхні властивості та ознаки. Закріпити вміння застосовувати ці властивості для розв’язування різнотипних задач. Розвивати логічне й просторове мислення учнів, підготувавши їх до підсумкового оцінювання теми.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й лаконічно формулювати означення трапеції, середньої лінії, умов описаного/вписаного чотирикутника;
- аргументовано доводити правильність розв’язань, користуючись математичною термінологією українською мовою.
Ставлення
- Повага до державної мови та бажання удосконалювати власне мовлення.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами (трапеціями, кутами, колами), застосовуючи їхні властивості в задачах;
- будувати й досліджувати математичні моделі (схеми вписаного/описаного чотирикутника);
- логічно доводити твердження, використовувати доведення для обґрунтування відповідей.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення, критично оцінювати правильність міркувань; усвідомлення практичної цінності геометрії.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- структурувати дані задач (відомі й невідомі величини), добирати раціональний алгоритм розв’язання;
- оцінювати достовірність інформації, отриманої з підручника чи цифрових джерел (наприклад, при підготовці до домашньої самостійної роботи).
Ставлення
- Критичне ставлення до джерел інформації; розуміння важливості ІКТ для ефективного вивчення математики.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну підготовку до підсумкової роботи, коригувати стратегію навчання після самооцінки результатів мозкового штурму.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і готовність удосконалювати власні результати.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в парах і групах під час обговорення теорем і розв’язків; відстоювати свою позицію на основі доведень.
Ставлення
- Відповідальність за груповий результат, повага до думок однокласників.