Тема: Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику
Мета: Сформувати в учнів розуміння метричних співвідношень між висотою, катетами та їхніми проекціями у прямокутному трикутнику і розвинути вміння застосовувати ці співвідношення під час розв’язування обчислювальних і прикладних задач.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати означення, доведення й висновки; доречно використовувати геометричну термінологію; вести конструктивний діалог.
Ставлення
- Визнає важливість лаконічних формулювань і поважає державну мову.
· Математична
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами, встановлювати кількісні та просторові відношення у прямокутному трикутнику, доводити правильність метричних співвідношень, логічно розв’язувати навчальні й практичні задачі.
Ставлення
- Прагне перевіряти аргументи та усвідомлює значущість математики як мови науки й техніки.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати та досліджувати математичну модель відрізків у прямокутному трикутнику; робити обґрунтовані висновки.
Ставлення
- Критично оцінює роль математики у пізнанні світу.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом під час доведення теорем і виконання обчислень, оцінювати достовірність інформації, доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критично осмислює інформацію та розуміє важливість ІКТ для розв’язування математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну навчальну діяльність, аналізувати й коригувати результати, доводити правильність чи помилковість суджень.
Ставлення
- Усвідомлює цінність нових знань і прагне самовдосконалення.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді, аргументувати й обстоювати позицію під час обговорення доведень і розв’язань.
Ставлення
- Виявляє відповідальність, ініціативність і взаємоповагу у спільній роботі.