Тема: Розв’язування задач на застосування поняття подібних трикутників. Самостійна робота «Подібні трикутники. Узагальнена теорема Фалеса»
Мета: Сформувати в учнів уміння застосовувати поняття та ознаки подібних трикутників для розвʼязування задач практичного й теоретичного характеру.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою та графічною інформацією, геометричними об’єктами на площині;
- встановлювати просторові й кількісні відношення між елементами задачі;
- доводити правильність міркувань.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи та їхню достовірність; усвідомлення ролі математики як мови науки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й лаконічно формулювати математичні твердження;
- аргументувати відповіді, ставити запитання, робити висновки за інформацією, поданою у різних формах;
- коректно вживати математичну термінологію під час пояснень та дискусій.
Ставлення
- Повага до української мови та важливості зрозумілих формулювань;
- усвідомлення потреби у точному мовленні.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- структурувати дані задачі, визначати достатність відомостей для складання пропорцій;
- діяти за алгоритмом та складати власні алгоритми розв’язування;
- критично оцінювати джерела інформації.
Ставлення
- Критичне ставлення до інформації та її джерел;
- розуміння важливості ІК-технологій у навчанні математики.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну роботу під час самостійної та фронтальної частин уроку;
- аналізувати і коригувати результати, оцінювати власний прогрес у розв’язуванні задач.
Ставлення
- Цінування нових знань та прагнення самовдосконалення;
- зацікавленість у подальшому вивченні геометрії.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в парі/групі під час розв’язування задач та взаємоперевірки;
- аргументувати й захищати власну позицію, вислуховувати інших.
Ставлення
- Відповідальність за результат спільної діяльності;
- рівне ставлення до думок однокласників.