Тема: Підсумковий урок за темою «Розв’язування прямокутних трикутників»
Мета: Систематизувати й узагальнити знання учнів про способи розв’язування прямокутних трикутників; удосконалити вміння застосовувати теорему Піфагора та тригонометричні функції синуса, косинуса, тангенса для розв’язування задач і критично перевіряти отримані результати.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою та текстовою інформацією, геометричними об’єктами;
- будувати й досліджувати математичні моделі задач на прямокутний трикутник;
- доводити правильність міркувань.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та оцінювати аргументи;
- усвідомлення важливості математики як мови науки й техніки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко та зрозуміло формулювати означення тригонометричних функцій, ставити запитання, робити висновки, користуватись математичною термінологією.
Ставлення
- Визнання цінності лаконічних формулювань і поваги до української мови.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну навчальну діяльність, аналізувати й коригувати результати.
Ставлення
- Усвідомлювати потребу в нових знаннях та прагнути їх здобувати самостійно.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді під час “мозкового штурму”, аргументувати та відстоювати позицію при колективному обговоренні розв’язків.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність та рівне ставлення до інших у спільній роботі.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати нові ідеї розв’язків і планувати їх упровадження.
Ставлення
- Відкритість до інновацій та підтримка конструктивних ідей однокласників.