Тема: Многокутник і його елементи
Мета: Сформувати в учнів цілісне уявлення про многокутник та його елементи, навчити:
- розпізнавати опуклі й неопуклі многокутники, їх вершини, сторони, діагоналі;
- обчислювати периметр і суму внутрішніх та зовнішніх кутів;
- знаходити зв’язки між кількістю сторін і геометричними властивостями фігури;
- застосовувати набуті знання у практичних задачах і доведеннях.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати означення «многокутник», «периметр», «діагональ»;
- задавати та аргументовано обговорювати запитання під час виконання вправ;
- коректно використовувати геометричну термінологію українською мовою.
Ставлення
- Усвідомлення важливості лаконічних формулювань та повага до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати многокутниками на площині, будувати моделі, встановлювати кількісні та просторові зв’язки;
- доводити твердження (наприклад, формулу суми кутів n-кутника);
- застосовувати логічні міркування у розв’язуванні практичних задач.
Ставлення
- Усвідомлення значущості математики як мови науки й техніки.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структуровано фіксувати дані;
- діяти за алгоритмом при побудові діагоналей.
Ставлення
- Критичне осмислення джерел інформації та усвідомлення ролі ІКТ у розв’язанні геометричних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну роботу;
- аналізувати та коригувати помилки при побудовах;
- оцінювати власний прогрес.
Ставлення
- Зацікавленість у здобутті нових знань і розуміння цінності самоосвіти.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Слухати і чути однокласників, аргументувати власні доведення;
- співпрацювати в парах/групах при кресленні та вимірюваннях.
Ставлення
- Відповідальність за спільний результат, рівне ставлення до інших, ініціативність у командній роботі.