Тема: Контрольна робота №3 «Подібність трикутників»
Мета: Оцінити рівень сформованості знань і вмінь учнів щодо ознак та властивостей подібності трикутників та вміння застосовувати їх для розв’язування геометричних і практичних задач, а також перевірити розвиток відповідних ключових компетентностей..
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й лаконічно формулювати розв’язання задач і аргументи;
- коректно використовувати математичну термінологію українською мовою.
Ставлення
- Визнання важливості точних формулювань і повага до державної мови.
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою та геометричною інформацією, будувати й досліджувати математичні моделі (подібні трикутники, пропорційні відрізки), доводити правильність тверджень;
- використовувати логічні способи мислення під час розв’язування задач.
Ставлення
- Готовність перевіряти та оцінювати аргументи, усвідомлення значущості математики як мови науки й техніки.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом, визначати достатність даних для розв’язання задач контрольної роботи;
- перевіряти достовірність інформації та доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критичне осмислення джерел інформації й важливості ІКТ для ефективного розв’язання математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати час виконання контрольної, аналізувати та оцінювати власні результати, робити висновки щодо потреб подальшого навчання.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань, зацікавленість у саморозвитку та прагнення вдосконалювати результати.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Висловлювати власну думку з приводу розв’язань, приймати аргументовані рішення, співпрацювати (під час обговорення критеріїв оцінювання, аналізу типових помилок).
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність, упевненість у собі та рівне ставлення до інших під час виконання й обговорення роботи.