Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції.»
Мета: Закріпити та навчитися застосовувати теорему Фалеса і властивості середніх ліній трикутника та трапеції для розв’язування типових і практичних геометричних задач.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Будувати й досліджувати математичні моделі трапеції та трикутника; доводити правильність розв’язань; здійснювати прогнози щодо результату.
Ставлення
- Визнання математики мовою науки; готовність перевіряти аргументи.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати запитання/відповіді та доведення під час фронтального опитування й розв’язування задач; доречно використовувати геометричні терміни.
Ставлення
- Усвідомлення цінності лаконічних математичних формулювань та повага до української мови.
· Здатність спілкуватися українською мовою
Уміння
- Порівнювати україномовні та англомовні геометричні терміни; перекладати ключові терміни.
Ставлення
- Повага до мовного різноманіття, готовність коректно послуговуватися іншомовними термінами.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
Уміння
- На прикладі задач будувати моделі реальних об’єктів і робити висновки.
Ставлення
- Усвідомлення ролі геометрії у поясненні явищ та в технічних вимірюваннях.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати альтернативні способи розв’язання (через подібність/через теорему Фалеса); планувати їх перевірку на дошці.
Ставлення
- Відкрите ставлення до нових ідей однокласників, позитивна оцінка конструктивних пропозицій.
· Екологічна компетентність
Уміння
- Оцінювати доцільність використання мінімальної кількості матеріалів при розмітці земельної ділянки.
Ставлення
- Усвідомлення відповідальності за ресурсозбереження.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані задач; діяти за алгоритмом «аналіз → план → виконання → перевірка»; критично оцінювати інформацію.
Ставлення
- Критичне сприйняття джерел та алгоритмів, розуміння ролі ІКТ у розв’язанні геометричних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- планувати власні кроки під час роботи з опорними конспектами.
Ставлення
- Усвідомлення цінності постійного самовдосконалення й нових знань.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- працювати в парах, аргументувати й захищати рішення; слухати контраргументи.
Ставлення
- Відповідальність за спільне завдання, рівне ставлення до думок інших.