Тема: Теорема, обернена до теореми Піфагора
Мета: Сформувати в учнів уміння розпізнавати прямокутний трикутник, використовуючи теорему, обернену до теореми Піфагора, та застосовувати її для доведення тверджень і розв’язування практичних задач; розвивати логічне мислення й математичне мовлення.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати й аргументувати формулювання теореми та її доведення;
- користуватися коректною математичною термінологією.
Ставлення
- Усвідомлення важливості лаконічних формулювань і поваги до української мови під час пояснень, відповідей і обговорень.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами (трикутниками, паралелограмами) та встановлювати між ними кількісні й просторові відношення;
- доводити правильність тверджень;
- використовувати математичні моделі для розв’язування навчальних і практичних задач.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи та прагнути точності в обчисленнях і міркуваннях.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані й діяти за алгоритмом;
- оцінювати достовірність інформації й доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критичне осмислення отриманої інформації.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Організовувати власну діяльність (самостійне виконання вправ, домашнього завдання);
- аналізувати й оцінювати свої результати (самоперевірка під час закріплення).
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і прагнення вдосконалювати власні результати.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в групі (робота біля дошки, взаємоперевірка);
- відстоювати й аргументувати власну позицію, слухати однокласників.
Ставлення
- Відповідальність за спільний результат, ініціативність і взаємоповага в дискусії.