Тема: Перпендикуляр і похила
Мета: Навчити учнів розпізнавати та будувати перпендикуляри, похилі й їхні проєкції, а також застосовувати їхні властивості для розв’язування геометричних і практичних задач.
Компетенції:
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами (перпендикуляр, похила, проекція), будувати й аналізувати моделі, доводити правильність тверджень, застосовувати логіку під час розв’язування задач.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення й оцінювати аргументи, усвідомлення значення математики як мови науки й техніки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й аргументовано пояснювати геометричні поняття, використовувати коректну термінологію, формулювати висновки на основі різних форм подання інформації.
Ставлення
- Визнання важливості лаконічних формулювань та повага до української мови.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів, робити обґрунтовані висновки.
Ставлення
- Критично оцінювати досягнення науково-технічного прогресу; усвідомлювати роль математики у пізнанні світу.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані задач, діяти за алгоритмом, доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критично осмислювати інформацію та її джерела, визнавати значення ІКТ для ефективного розв’язування математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Організовувати й планувати власну навчальну діяльність, контролювати та оцінювати результати розв’язування геометричних задач.
Ставлення
- Усвідомлювати цінність нових знань, проявляти зацікавленість у навчанні, прагнути до самовдосконалення.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді, аргументовано обстоювати власну позицію при обговоренні розв’язків задач.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність, рівне ставлення до інших учасників навчання.