Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Теорема Піфагора»
Мета: Сформувати в учнів уміння ефективно застосовувати теорему Піфагора для розв’язування типових геометричних задач, удосконалити навички логічного обґрунтування обраних дій і перевірки результатів, розвиваючи критичне мислення та математичну аргументацію.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою та графічною інформацією, моделювати ситуації з прямокутними трикутниками, доводити правильність тверджень;
- використовувати логічні міркування під час розв’язування задач на застосування теореми Піфагора.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи та усвідомлення значення математики як мови науки й техніки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Формулювати розв’язання та доведення чітко, лаконічно й коректною математичною мовою;
- ставити запитання і робити висновки, спираючись на різні форми подання інформації.
Ставлення
- Усвідомлювати важливість чітких формулювань і повагу до української мови як державної.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати та досліджувати математичні моделі і робити обґрунтовані висновки.
Ставлення
- Критично оцінювати науково-технічні досягнення й бачити роль геометрії у пізнанні світу..
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані задач, діяти за алгоритмом, перевіряти достатність вихідних величин;
- оцінювати достовірність інформації та доводити істинність тверджень під час перевірки розв’язків.
Ставлення
- Критично осмислювати джерела інформації та усвідомлювати важливість ІКТ для ефективного розв’язання геометричних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну діяльність на уроці (розподіляти час між задачами), аналізувати й коригувати результати.
Ставлення
- Усвідомлювати цінність нових знань та прагнути до самовдосконалення у вивченні математики.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в групі під час обговорення різних способів розв’язання, аргументовано відстоювати власну позицію.
Ставлення
- Виявляти відповідальність, ініціативність і повагу до думок однокласників у спільній роботі.