Тема: Захист проєктів, повідомлень та рефератів з розділів «Чотирикутники. Подібність трикутників»
Мета: Узагальнити й оцінити знання учнів 8-го класу з тем «Чотирикутники» та «Подібність трикутників» через захист власних проєктів, повідомлень і рефератів; розвивати вміння обирати та обґрунтовувати способи доведення, застосовувати ознаки та властивості фігур у практичних задачах, а також удосконалювати навички публічних виступів, академічної дискусії й взаємного оцінювання результатів.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати думки під час захисту проєктів;
- аргументувати власні твердження та формулювати висновки, використовуючи коректну математичну термінологію.
Ставлення
- Усвідомлення важливості лаконічних формулювань і поваги до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами, встановлювати просторові й кількісні відношення, будувати математичні моделі для доведення подібності та властивостей чотирикутників.
Ставлення
- Готовність перевіряти правильність аргументів; визнання важливості математики як мови науки й технологій.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані про властивості фігур, діяти за алгоритмом під час підготовки презентації, оцінювати достовірність джерел.
Ставлення
- Критично осмислювати інформацію і важливість ІКТ для ефективного розв’язування задач.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді над проєктом, аргументувати та захищати власну позицію, приймати рішення на основі аналізу даних.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність, рівне ставлення до інших учасників освітнього процесу.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати нові ідеї для подання матеріалу (інтерактивні макети, відеофрагменти), планувати їх реалізацію.
Ставлення
- Відкритість до інновацій, позитивне оцінення конструктивних ідей однокласників.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну навчальну діяльність: визначати етапи підготовки, аналізувати й коригувати результат захисту.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань, зацікавленість у постійному самовдосконаленні.