Тема: Підсумковий урок за темою «Подібність трикутників»
Мета: Узагальнити й систематизувати знання учнів про ознаки та властивості подібності трикутників; відпрацювати вміння застосовувати ці знання під час розв’язування задач та в реальних ситуаціях; розвивати точність математичної мови й уміння аргументувати доведення.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати думки, ставити запитання, робити висновки;
- коректно використовувати математичну термінологію українською мовою.
Ставлення
- Визнання важливості лаконічних формулювань та повага до української мови.
· Спілкування рідною та іноземними мовами
Уміння
- Розуміти й перетворювати тексти математичного змісту;
- Зіставляти терміни різними мовами.
Ставлення
- Повага до мовного різноманіття.
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою й геометричною інформацією;
- будувати математичні моделі та доводити твердження.
Ставлення
- Усвідомлення значущості математики як мови науки.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати нові ідеї щодо розв’язання задач, планувати їх реалізацію.
Ставлення
- Відкритість до інновацій і підтримка конструктивних ідей однокласників.
· Інформаційно-комунікаційна
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом, оцінювати достовірність інформації.
Ставлення
- Критичне осмислення джерел та важливості ІКТ для розв’язування задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати та оцінювати власну навчальну діяльність, доводити правильність тверджень.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і прагнення до самовдосконалення.
· Громадянські й соціальні
Уміння
- Висловлювати й обстоювати позицію, співпрацювати в команді.
Ставлення
- Відповідальність, рівне ставлення до однокласників й готовність до аргументованих рішень.