Тема: Властивості бісектриси трикутника
Мета: Ознайомити учнів із властивістю бісектриси трикутника та навчити застосовувати її для розв’язування задач на знаходження відрізків у трикутнику.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко і зрозуміло формулювати думки та аргументувати під час доведення теореми про властивість бісектриси;
- доречно й коректно вживати математичну термінологію (бісектриса, пропорційність, доведення) під час пояснень і розв’язків.
Ставлення
- Визнання важливості точних і лаконічних формулювань;
- повага до державної мови як засобу наукового спілкування.
· Математична
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами на площині (трикутник, бісектриса), встановлювати кількісні відношення між їхніми елементами;
- формулювати й доводити твердження теореми про властивість бісектриси трикутника;
- застосовувати цю властивість для розв’язування задач (обчислення довжин відрізків).
Ставлення
- Готовність шукати та обґрунтовувати правильність аргументів;
- усвідомлення важливості логічного мислення в математиці.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані задачі та діяти за алгоритмом при побудові доведення й розв’язуванні вправ;
- використовувати графічні та символічні позначення для зображення бісектриси та пропорцій;
- визначати достатність наявних даних для застосування властивості бісектриси;
- доводити геометричні твердження.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та джерел її отримання;
- відповідальність за точність оформлення розв’язків.