Тема: Підсумковий урок за темою «Чотирикутники»
Мета: Систематизувати та узагальнити знання учнів про означення, властивості та ознаки паралелограма, прямокутника, ромба й квадрата; відпрацювати вміння класифікувати чотирикутники та застосовувати їхні властивості під час розв’язування задач; розвивати логічне мислення й математичне мовлення через мозковий штурм і розв’язування практичних задач; сприяти командній взаємодії та формувати відповідальне ставлення до самоосвіти та подальшого вивчення геометрії.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Формулювати означення та класифікувати чотирикутники (мозковий штурм);
- обґрунтовувати й доводити властивості/ознаки паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата;
- розв’язувати задачі на кути, сторони та периметри фігур, використовуючи діагоналі та співвідношення між елементами чотирикутників.
Ставлення
- Цікавість до математичного дослідження;
- прагнення до логічної аргументації й точності у викладенні розв’язань.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Використовувати коректну математичну термінологію й символіку під час відповіді на запитання та пояснення способів розв’язання;
- формулювати запитання й чітко презентувати рішення задач у парі чи групі.
Ставлення
- Повага до думок інших;
- усвідомлення важливості чіткого й стислого висловлювання в математичних дискусіях.
· Соціальна й громадянська
Уміння
- Співпрацювати під час мозкового штурму та групового опрацювання завдань.
- коректно аргументувати власну позицію й підтримувати однокласників у дискусії.
Ставлення
- Відповідальність за спільний результат;
- готовність допомагати однокласникам і толерантно сприймати альтернативні розв’язання.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну роботу й оцінювати успіхи (домашнє завдання й підготовка до контрольної роботи);
- аналізувати й виправляти власні помилки у ході розв’язування завдань.
Ставлення
- Усвідомлення цінності регулярного повторення й самостійної роботи;
- прагнення до самовдосконалення та поглиблення геометричних знань.