Тема: Ознаки подібності трикутників
Мета: Сформулювати та обґрунтувати ознаки подібності трикутників; навчити застосовувати їх для встановлення подібності трикутників і розв’язування задач на пропорційність сторін, розвиваючи логічне мислення й уміння будувати доведення.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Доводити правильність тверджень, застосовувати логічні способи мислення;
- інтерпретувати результати та оцінювати їхню правдивість під час розв’язування задач.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення, критично оцінювати аргументи; усвідомлення значення математики як мови науки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко та зрозуміло формулювати математичні твердження та доведення ознак подібності;
- аргументувати власні міркування та ставити запитання під час обговорення задач.
Ставлення
- Усвідомлення важливості лаконічних формулювань і поваги до української мови.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в командах під час доведення ознак подібності трикутників;
- висловлювати власну думку, слухати й аналізувати позиції інших.
Ставлення
- Відповідальність і ініціативність у груповій роботі, рівноправне ставлення до однокласників.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати геометричні дані, будувати алгоритми доведення, оцінювати достовірність інформації у навчальних джерелах.
Ставлення
- Критичне ставлення до джерел інформації та усвідомлення ролі ІКТ в ефективному розв’язуванні задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну діяльність під час виконання самостійних завдань, аналізувати та корегувати результати.
Ставлення
- Зацікавленість у пізнанні й розуміння важливості безперервного навчання.