Тема: Повторення геометрії 7 клас. Центральні та вписані кути.
Мета: Сформувати цілісне уявлення про центральні та вписані кути, їхні властивості й наслідки з них, навчити застосовувати ці знання для розв’язування задач і побудов, розвивати логічне та критичне мислення учнів, створити умови для усвідомлення практичної цінності вивченого матеріалу.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами «круг», «коло», «кут» на площині;
- будувати та досліджувати моделі (розв’язувати задачі на центральні/вписані кути, робити побудови);
- доводити правильність тверджень (теореми та наслідки).
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та оцінювати правильність аргументів; усвідомлення ролі математики як «мови науки».
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати означення центрального та вписаного кутів, аргументувати доведення теореми про вписаний кут;
- коректно вживати математичну термінологію «дуга», «хорда», «доведення» тощо.
Ставлення
- Усвідомлює важливість лаконічних формулювань та поважає державну мову.
· Інформаційно комунікаційна
Уміння
- Структурувати дані;
- діяти за алгоритмом при побудовах;
- перевіряти достовірність графічної інформації.
Ставлення
- Критично оцінює інформацію та джерела її отримання.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну діяльність під час виконання самостійних побудов;
- аналізувати та коригувати результати (самоперевірка доведень).
Ставлення
- Усвідомлює цінність нових знань, виявляє зацікавленість у подальшому пізнанні геометрії.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати у парі/групі, обговорюючи способи розв’язання задач;
- аргументовано обстоювати власну позицію щодо вибору методу побудови.
Ставлення
- Виявляє відповідальність за спільну справу, повагу до думки інших.
· Культурна компетентність
Уміння
- Показувати зв’язок геометрії з мистецтвом (наприклад, композиції на основі кіл та кутів у логотипах, вітражах);
- будувати естетично коректні рисунки кіл і кутів.
Ставлення
- Усвідомлює взаємозв’язок математики та культури, поважає внесок математиків у світову культуру.