Тема: Розв’язування типових завдань
Мета: Сформувати в учнів уміння розв’язувати прямокутні трикутники за допомогою теореми Піфагора та тригонометричних відношень, а також використовувати ці прийоми для розв’язування практичних задач.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою та текстовою інформацією, геометричними об’єктами;
- будувати й досліджувати математичні моделі;
- доводити правильність тверджень та прогнозувати результати.
Ставлення
- Готовність шукати обґрунтування, усвідомлення значущості геометрії як мови науки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати думки, аргументувати, ставити запитання;
- уживати математичну термінологію коректно;
- робити висновки з різних форм подання інформації.
Ставлення
- Повага до державної мови та лаконічних формулювань.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати математичні моделі природних процесів;
- робити висновки на основі фактів;
- обґрунтовувати рішення.
Ставлення
- Критично оцінювати досягнення науково-технічного прогресу та роль математики у пізнанні світу.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, оцінювати їх достатність, діяти за алгоритмом;
- використовувати різні знакові системи та доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критично осмислювати джерела інформації та значення ІКТ для розв’язування задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати й організовувати власну навчальну діяльність, аналізувати та коригувати результати.
Ставлення
- Усвідомлювати цінність нових знань, прагнути вдосконалення й саморозвитку.
· Громадянські й соціальні компетентності
Уміння
- Висловлювати та обґрунтовувати позицію, слухати інших, працювати в команді;
- приймати рішення на основі аналізу даних.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність і рівне ставлення до інших при спільній роботі.