Тема: Контрольна робота №4 «Розвʼязування прямокутних трикутників»
Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями знань, умінь і навичок, пов’язаних із темою «Розв’язування прямокутних трикутників», зокрема використання теореми Піфагора, співвідношень між сторонами і кутами прямокутного трикутника, означень та значень тригонометричних функцій, а також навички обчислення елементів прямокутного трикутника у прикладних задачах.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Використовувати означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника для обчислення сторін і кутів;
- застосовувати теорему Піфагора та обернену до неї у розв’язуванні задач;
- розв’язувати прямокутні трикутники, зокрема задачі прикладного змісту.
Ставлення
- Усвідомлення важливості тригонометрії як інструменту для розв’язування практичних задач;
- готовність використовувати математику в реальних життєвих ситуаціях.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Точно і лаконічно формулювати розв’язання задач;
- правильно вживати математичну термінологію.
Ставлення
- Розуміння значущості чітких математичних формулювань українською мовою;
- повага до державної мови під час оформлення математичних записів.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Самостійно оцінювати правильність виконаного завдання;
- планувати розв’язання задач та аналізувати результати.
Ставлення
- Прагнення удосконалювати результати навчання;
- відповідальність за власну діяльність під час контрольної роботи.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Діяти за алгоритмом розв’язування задач;
- доводити істинність обчислень;
- визначати достатність даних у задачі.
Ставлення
- Критичне осмислення отриманої інформації;
- уважність до точності математичних обґрунтувань.