Тема: Розв’язування прямокутних трикутників
Мета: Сформувати в учнів уміння розв’язувати прямокутні трикутники різними способами — за двома катетами, за катетом і гіпотенузою, за гіпотенузою і гострим кутом — та застосовувати ці методи для виконання практичних обчислень (визначення висот, відстаней, елементів геометричних фігур), критично оцінюючи отримані результати й обґрунтовуючи вибір способу розв’язання.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й лаконічно формулювати розв’язання, аргументувати кроки та пояснювати вибір формул;
- доречно вживати математичну термінологію.
Ставлення
- Усвідомлює цінність точних формулювань і демонструє повагу до української мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою та графічною інформацією (теорема Піфагора, тригонометричні відношення);
- будувати й досліджувати математичні моделі практичних задач;
- доводити правильність отриманих результатів.
Ставлення
- Визнає математику мовою науки й техніки та готовий перевіряти коректність аргументації.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Застосовувати моделі прямокутного трикутника для вимірювань у довкіллі (висота предмета, нахили, відстані);
- робити висновки на основі розрахунків.
Ставлення
- Критично оцінює роль математики в пізнанні світу та технічному прогресі.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані задач, вибирати алгоритм розв’язання, перевіряти достатність даних;
- використовувати знакові системи (формули, схеми) для подання розв’язання.
Ставлення
- Критично ставиться до джерел інформації та усвідомлює важливість ІКТ для ефективного розв’язання математичних задач.