Тема: Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей середніх ліній трикутника і трапеції, Теорему Фалеса. Самостійна робота «Властивості середніх ліній трикутника і трапеції. Теорема Фалеса»
Мета: Узагальнити й закріпити вміння учнів застосовувати властивості середньої лінії трикутника і трапеції та теорему Фалеса для розв’язування задач; розвивати логічне мислення й навички доведення геометричних тверджень, пов’язаних із пропорційними відношеннями у фігурах.
Компетенції:
· Математична
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами, встановлювати просторові та кількісні відношення;
- будувати й досліджувати математичні моделі середніх ліній;
- доводити правильність тверджень, робити обґрунтовані висновки.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та критично оцінювати доведення;
- усвідомлення значущості математики як мови науки й техніки.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати власні міркування й доведення;
- коректно вживати математичну термінологію («середня лінія», «теорема Фалеса»);
- ставити запитання й аргументовано відповідати.
Ставлення
- Усвідомлення важливості лаконічних формулювань;
- повага до української мови як державної.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані та діяти за алгоритмом під час розв’язування задач;
- визначати достатність вихідних даних, оцінювати їхню достовірність;
- доводити істинність математичних тверджень.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та джерел її отримання;
- усвідомлення важливості ІКТ для ефективного опрацювання матеріалу.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власний час, виконуючи самостійну роботу;
- самостійно контролювати й оцінювати результати, коригувати помилки;
- доводити правильність чи помилковість власних суджень.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і вмінь;
- прагнення постійно вдосконалювати результати власної навчальної діяльності.