Тема: Ознаки подібності трикутників
Мета:
Навчальна: поглибити знання учнів про ознаки подібності трикутників
Розвиваюча: розвивати здатність логічно обгрунтовувати та доводити математичні твердження, застосовувати математичні методи у процесі розв’язування навчальних і практичних задач
Виховна: виховувати наполегливість, вміння охайно оформлювати розв’язок задачі у конспекті
Компетенції (спілкування державною мовою):
Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в задачах, грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас.
Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань
Тип уроку: закріплення знань та вмінь учнів
Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання, презентер