Тема: Розв’язування задач на застосування ознак подібності трикутників
Мета:
Навчальна: закріпити знання учнів ознак подібності трикутників
Розвиваюча: розвивати вміння розв’язувати задачі із застосуванням ознак подібності трикутників; створити ситуацію успіху для учнів та розвивати в них відчуття власної гідності, впевненості та вірі у власні сили та здібності до математики
Виховна: виховувати наполегливість, естетичність у оформленні самостійної роботи
Компетенції:
Спілкування державною мовою: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації про властивості та ознаки паралелограма; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас.
Загальнонавчальні: спроможність організовувати та розподіляти час на виконання завдань;
Тип уроку: удосконалення та контроль умінь і навичок;
Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, картки із самостійною роботою, мультимедійне обладнання