Тема: Площа трикутника
Мета:
Навчальна: засвоїти теорему про площу трикутника, прямокутного трикутника, рівностороннього трикутника, ромба; формувати вміння знаходити площу трикутника, прямокутного трикутника, рівностороннього трикутника, ромба поновивши раніше отримані знання;
Розвиваюча: розвивати вміння визначати та пояснювати поняття математичною мовою;
Виховна: виховувати впевненість у власних силах, необхідність розкрити потенціал;
Компетенції:
комунікативні (спроможність грамотно висловити свою думку)
інформаційні (спроможність опрацьовувати нові пізнавальні дані)
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання
План вивчення нового матеріалу:
Теорема про площу трикутника
Наслідок 1 (Теорема про площу прямокутного трикутника)
Наслідок 2 (Теорема про площу ромба)
Наслідок 3 (Теорема про площу рівностороннього трикутника)
Опорна задача з узагальненням