Урок 41

Площа паралелограма

Геометрія 8 клас (нова програма)

Комплектація: конспект, навчальна презентація

Тема: Площа паралелограма

Мета:

  • Навчальна: засвоїти теорему про площу паралелограма, формувати вміння знаходити площу паралелограма та ромба за висотою і проведеною до цієї висоти стороною, поновивши раніше отримані знання;
    • Розвиваюча: розвивати вміння визначати та пояснювати поняття математичною мовою;
    • Виховна: виховувати впевненість у власних силах, необхідність розкрити потенціал;

Тип уроку: засвоєння нових знань;

Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання, презентер;

Для ознайомлення з умовами завантаження натисніть кнопку

Увага! Автоматичний показ змісту матеріалу, реальний зміст відрізняється від автоматизованої подачі (Автоматизований режим не показує формули, графіки, геометричні побудови та багато чого іншого і має не правильну структуру - це лише поверховий огляд текстового наповнення матеріалу)

____ ________________ 20___ р. [ дата ]Тема: Площа паралелограмаМета:· Навчальна: засвоїти теорему про площу паралелограма, формувати вміння знаходити площу паралелограма та ромба за висотою і проведеною до цієї висоти стороною, поновивши раніше отримані знання;· Розвиваюча: розвивати вміння визначати та пояснювати поняття математичною мовою;· Виховна: виховувати впевненість у власних силах, необхідність розкрити потенціал;Компетенції:· геометричні· комунікативні (спроможність грамотно висловити свою думку)· інформаційні (спроможність опрацьовувати нові пізнавальні дані)Тип уроку: засвоєння нових знань;Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання, презентер;Хід уроку I. Організаційний етап· Привітання· Перевірка присутніх на уроці· Перевірка д/з· Налаштування на роботу II. Актуалізація опорних знань· Як знайти площу многокутника?· За якою формулою можна знайти площу прямокутника?· За якою формулою можна знайти площу квадрата?· Діагональ квадрата із стороною дорівнює…III. Вивчення нового матеріалуТеорема (формула площі паралелограма)Площа паралелограма дорівнює добутку його сторони на висоту, проведену до цієї сторони: , де – сторона паралелограма, - проведена до неї висота.Дано: – паралелограм – висотаДовести:Доведення:· Побудуємо висоту · Розглянемо : (рівні многокутники мають рівні площі)· Розглянемо чотирикутник :· Розглянемо чотирикутник :Доведено.
IV. Закріплення нових знань та вмінь учнів№544У паралелограмі зі стороною , проведено до неї висотою і площею знайдіть:Розв’язок:а) , якщо см, смб) , якщо см; смв) , якщо см см№546Сторони паралелограма дорівнюють 12 і 16 см. Знайдіть його висоти, якщо площа паралелограма дорівнює Дано: см смЗнайти: - ? - ?Розв’язок:Відповідь: 6 см; 8 см;
№553Площа і периметр ромба дорівнюють . Знайдіть висоту ромба.Дано: – ромб - висота смЗнайти:Розв’язок:Так як ромб – це паралелограм, у якого всі сторони рівні, то: смВідповідь: 4 см; №554Діагоналі ромба дорівнюють 16 см і 30 см. Знайдіть площу чотирикутника, вершинами якого є середини сторін цього ромба.Дано: – ромб – діагоналі см см - чотирикутникЗнайти:Розв’язок:· Розглянемо відрізки :Відповідь: ; №558Сторони паралелограма дорівнюють 12 см і 16 см, а одна з висот – 15 см. Знайдіть площу паралелограма.Дано: – паралелограм;;Одна з висот – 15 см; см смЗнайти:Розв’язок:· Розглянемо Так як катет не може бути більшим за гіпотенузу, то смØ Як переконатися, що наша відповідь правильна?Тоді:Відповідь: V. Підсумок уроку· Сформулюйте теорему про площу паралелограма· Поясніть, як довести теорему про площу паралелограма· Чи можна знайти площу ромба за висотою та стороною, до якої побудована ця висота? (Так, ромб – це окремий вид паралелограма)· Як знайти довжину невідомої сторони або висоти паралелограма? (Для цього потрібно виразити площу паралелограма двома способами, через кожну висоту та проведеної до неї сторону, потім скласти та розв’язати рівняння відносно шуканої величини)VI. Домашнє завданняОпрацювати § 16 Виконати № 545, 547, 559

Для ознайомлення з умовами завантаження натисніть кнопку