Тема: Контрольна робота №3 «Степінь із цілим показником. Обернена пропорційність»
Мета: Перевірити і оцінити рівень засвоєння учнями теми «Степінь із цілим показником. Обернена пропорційність». Сформувати відповідальне ставлення до академічної доброчесності
Компоненти ключових компетентностей:
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Діяти за алгоритмом під час виконання перетворень і обчислень, визначати достатність даних у задачі, використовувати різні знакові системи (формули, вирази, графік).
Ставлення
- Критичне осмислення отриманої інформації і результатів, усвідомлення ролі цифрових інструментів для перевірки обчислень.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну роботу під час виконання завдань, здійснювати самоконтроль, аналізувати і оцінювати результат виконання завдань, корегувати стратегію розв’язання в межах відведеного часу.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і умінь, відповідальність за результат навчання.
Додаткові математичні компетентності
· Процедурна
Уміння
- Розв’язувати типові завдання на властивості степеня з цілим показником і на обернену пропорційність;
- виконувати обчислення раціонально та без помилок.
Ставлення
- Уважність до точності записів і обчислень, прагнення виконати роботу якісно.
· Логічна
Уміння
- Логічно обґрунтовувати кроки перетворень, перевіряти коректність міркувань і запобігати типових помилок (знаки, показники, область допустимих значень у виразах).
Ставлення
- Звичка перевіряти правильність власних міркувань і бути чесним у висновках.
· Методологічна
Уміння
- Обирати доцільний метод розв’язання (властивості степеня, перетворення, табличний або графічний підхід для оберненої пропорційності), оцінювати ефективність обраної стратегії.
Ставлення
- Прагнення працювати не “наосліп”, а свідомо обираючи метод і оцінюючи його доречність.