Тема: Розв’язування задач. Самостійна робота «Многокутники. Площа многокутника»
Мета: Сформувати в учнів уміння обчислювати площі опуклих многокутників (прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції) та застосовувати відповідні формули для розв’язування завдань; удосконалити математичне моделювання й логічне аргументування під час доведення властивостей площ.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати запитання-відповіді про площі, вживати коректну геометричну термінологію, стисло викладати доведення власних розв’язань.
Ставлення
- Усвідомлення цінності лаконічних формулювань і поваги до української мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати геометричними об’єктами, будувати та досліджувати моделі многокутників, перевіряти правильність обчислень площ і доведень.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та оцінювати аргументи, усвідомлення значення математики в житті.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати різні способи розбиття складних фігур на прості для знаходження площ.
Ставлення
- Відкритість до нових ідей однокласників і підтримка конструктивних пропозицій.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати роботу в самостійній, контролювати проміжні результати, оцінювати власний прогрес.
Ставлення
- Усвідомлення потреби постійно вдосконалювати знання й уміння.
· Культурна компетентність
Уміння
- Використовувати геометричні побудови для унаочнення задач, бачити красу симетрії площ трапецій і трикутників.
Ставлення
- Розуміння взаємозв’язку математики та культури, оцінка внеску математиків у культуру.
· Підприємливість та фінансова грамотність
Уміння
- Аналізувати, як правильний вибір формули площі економить час.
Ставлення
- Ощадливість, усвідомлення ролі математичних розрахунків у зменшенні ризиків та витрат.