Тема: Площа трикутника
Мета: Сформувати в учнів уміння виводити та обґрунтовувати формули площі трикутника (зокрема прямокутного й рівностороннього) та ромба і свідомо застосовувати їх для розв’язування практичних задач на обчислення площ.
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати математичні твердження та запитання;
- доречно використовувати геометричну термінологію під час пояснення доведень та розв’язків задач.
Ставлення
- Повага до зрозумілих, лаконічних формулювань; усвідомлення цінності української мови у фаховому спілкуванні.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою та графічною інформацією, доводити правильність геометричних тверджень (доведення формули площі).
Ставлення
- Готовність перевіряти логіку власних міркувань і визнавати важливість математики як мови науки.
· Компетентності у природничих науках, техніці та технологіях
Уміння
- Будувати та досліджувати математичні моделі.
Ставлення
- Критично оцінювати роль математики у пізнанні світу.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом під час послідовних обчислень площ і периметрів.
Ставлення
- Критично осмислювати джерела інформації та їх достовірність при перевірці розв’язків.
· Інноваційність
Уміння
- Генерувати нові способи розв’язання задач (наприклад, через поділ фігур на рівновеликі).
Ставлення
- Відкрите ставлення до конструктивних ідей однокласників.
· Екологічна компетентність
Уміння
- Розпізнавати задачі, у яких площу використовують для оцінки впливу людини на довкілля (наприклад, площа відведених ділянок).
Ставлення
- Зацікавленість у застосуванні математики для сталого розвитку.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну пізнавальну діяльність: добирати приклади й перевіряти формули на різних типах трикутників.
Ставлення
- Усвідомлення цінності саморозвитку та прагнення покращувати результат.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Слухати аргументи інших і обстоювати власну думку в групових обговореннях розв’язків.
Ставлення
- Відповідальність за спільну роботу та рівне ставлення до однокласників.
· Культурна компетентність
Уміння
- Унаочнювати математичні моделі та бачити геометрію в мистецтві й архітектурі.
Ставлення
- Розуміння внеску математиків у світову культуру і зв’язку математики з іншими видами творчості.