Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Раціональні вирази. Раціональні дроби»
Мета: Сформувати в учнів уміння розв’язувати типові завдання з теми «Раціональні вирази. Раціональні дроби», удосконалити навички спрощення раціональних виразів, знаходження допустимих значень змінних і розв’язування рівнянь з раціональними дробами; розвивати математичне та логічне мислення, точність мовлення; виховувати відповідальність і наполегливість у навчанні.
Компоненти ключових компетентностей.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання, доречно й коректно використовувати математичну термінологію.
Ставлення
- Визнання важливості чітких і лаконічних формулювань, повага до державної мови.
· Математична
Уміння
- Оперувати текстовою й числовою інформацією, доводити правильність тверджень, застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування задач на раціональні вирази й дроби.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та оцінювати правильність аргументів;
- - усвідомлення важливості математики як мови науки, техніки та технологій.
· Інформаційно‑комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом і складати алгоритм спрощення виразів, оцінювати достовірність інформації та доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та джерел її отримання;
- - розуміння важливості ІКТ для ефективного розв’язування математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Організовувати та планувати власну навчальну діяльність, аналізувати й оцінювати результати, коригувати стратегії розв’язування завдань.
Ставлення
- Усвідомлення власних освітніх потреб і цінності нових знань, зацікавленість у пізнанні світу й прагнення вдосконалювати результати діяльності.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді для розв’язування проблем, аргументувати й відстоювати власну позицію, приймати аргументовані рішення.
Ставлення
- Відповідальність та ініціативність, впевненість у собі, рівне ставлення до інших і відповідальність за спільну справу.