Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Властивості степеня із цілим показником»
Мета: Закріпити й узагальнити вміння учнів застосовувати властивості степеня із цілим показником під час спрощення виразів та обчислення їхніх значень у типових завданнях.
Компоненти ключових компетентностей:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко і лаконічно усно пояснювати послідовність перетворень виразів зі степенями;
- аргументувати вибір властивості степеня;
- коректно використовувати терміни математичну термінологію.
Ставлення
- Усвідомлення важливості точних формулювань під час пояснення розв’язань;
- повага до української математичної термінології.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою і символьною інформацією у виразах зі степенями;
- застосовувати властивості степеня із цілим показником для спрощення виразів і обчислення їх значень;
- доводити правильність отриманого результату перевіркою або підстановкою;
- логічно обґрунтовувати кожен крок тотожного перетворення.
Ставлення
- Готовність перевіряти правильність власних міркувань;
- розуміння значення акуратних перетворень виразів для подальшого вивчення алгебри та розв’язування більш складних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну роботу на уроці (розподіляти час між завданнями різного рівня складності);
- аналізувати результати виконання типових вправ: помічати, у яких видах перетворень степенів виникає найбільше труднощів;
- здійснювати самоперевірку та взаємоперевірку розв’язань, робити висновки про типові помилки та способи їх уникнення в майбутньому.
Ставлення
- Усвідомлення необхідності постійного тренування обчислювальних навичок для впевненого застосування математики в подальшому навчанні;
- позитивне ставлення до самостійної роботи (домашні вправи, додаткові завдання) як способу зміцнення власної компетентності.