Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Раціональні вирази. Раціональні дроби»
Мета: Удосконалити вміння спрощувати і скорочувати раціональні вирази та дроби, визначати ОДЗ та будувати графіки з урахуванням ОДЗ.
Компоненти ключових компетентностей:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко і зрозуміло формулювати думки та висновки за даними в різних формах; доречно вживати математичну термінологію; ставити запитання і розпізнавати проблеми; вести критичний і конструктивний діалог.
Ставлення
- Визнання важливості чітких і лаконічних формулювань, повага до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати символьною та числовою інформацією; будувати і досліджувати прості математичні моделі; інтерпретувати результати; доводити правильність тверджень; застосовувати логічні міркування для розв’язування навчальних та практичних задач.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення та оцінювати коректність аргументів; усвідомлення важливості математики як мови науки і техніки.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані; діяти за алгоритмом і складати алгоритм; визначати достатність даних; оцінювати достовірність інформації; доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критично осмислювати інформацію та джерела; розуміти роль ІКТ для ефективного розв’язування математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати навчальну діяльність; аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати; доводити правильність чи помилковість тверджень.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань, зацікавленість у пізнанні, прагнення вдосконалювати результати.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в команді для розв’язання проблеми; аргументувати та відстоювати власну позицію; приймати обґрунтовані рішення на основі аналізу даних і причинно-наслідкових зв’язків.
Ставлення
- Відповідальність і ініціативність, впевненість у собі; рівне ставлення до інших та відповідальність за спільну справу.
· Культурна компетентність
Уміння
- Будувати графіки, схеми, діаграми; унаочнювати математичні моделі.
Ставлення
- Розуміння взаємозв’язку математики та культури (графіки як універсальна мова подання інформації).