Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Ділення дробів»
Мета: Закріпити в учнів уміння виконувати ділення раціональних дробів із обґрунтуванням кожного кроку, раціонально спрощувати дробові вирази та застосовувати ці перетворення під час доведення тотожностей.
Компоненти ключових компетентностей:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко і зрозуміло пояснювати кроки перетворень під час ділення дробів;
- доречно вживати математичну термінологію;
- ставити уточнювальні запитання і формулювати висновки на основі поданої символьної інформації.
Ставлення
- Визнання важливості лаконічних формулювань і повага до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Застосовувати логічні міркування для перевірки рівносильності кроків.
Ставлення
- Готовність шукати пояснення і перевіряти аргументи; усвідомлення ролі математики як мови науки і технологій.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані прикладів і діяти за алгоритмом (послідовність перетворень).
Ставлення
- Критичне осмислення джерел і використання ІКТ для ефективного розв’язання математичних задач.
· Соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в парі/групі під час взаємоперевірки перетворень.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність і рівне ставлення до інших у спільній роботі.
Додаткові математичні компетентності
· Логічна
Уміння
- Відстежувати рівносильність кожного кроку.
Ставлення
- Прагнення до обґрунтованості та точності.
· Дослідницька
Уміння
- Порівнювати різні стратегії спрощення дробових виразів, виявляти типові помилки.
Ставлення
- Допитливість, готовність випробовувати альтернативні підходи.
· Методологічна
Уміння
- Оцінювати доцільність вибраного методу, планувати хід розв’язання.
Ставлення
- Критичність і гнучкість у доборі методів.