Тема: Підсумковий урок за темою «Многокутники. Площа многокутників»
Мета: Узагальнити й систематизувати знання учнів про види многокутників та їх площі; відпрацювати вміння обирати й застосовувати формули площ прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції та складених фігур у розрахунках і задачах практичного змісту; розвинути навички критичного аналізу розв’язків і підготувати учнів до підсумкового оцінювання теми «Многокутники. Площі многокутників».
Компетенції:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко й зрозуміло формулювати математичні думки, аргументи та висновки;
- доречно застосовувати геометричну термінологію під час обговорення задач;
- поповнювати власний словниковий запас термінами теми.
Ставлення
- Усвідомлення важливості чітких формулювань і поваги до української мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою інформацією та геометричними об’єктами, будувати найпростіші математичні моделі реальних площинних ситуацій;
- доводити правильність тверджень і робити прогнози для задач на площі многокутників.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументацію та розуміння значення математики як мови науки й техніки.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, діяти за алгоритмом і визначати достатність інформації для розв’язання геометричних задач;
- оцінювати достовірність інформації та доводити істинність тверджень.
Ставлення
- Критичне осмислення джерел інформації й усвідомлення ролі ІКТ у розв’язанні математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Організовувати та планувати власну навчальну діяльність, аналізувати й коригувати результати, доводити правильність чи хибність тверджень під час перевірки розв’язків задач.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і прагнення самовдосконалюватись у геометрії та поза нею.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій
Уміння
- Будувати та досліджувати математичні моделі природних і технічних об’єктів (наприклад, земельних ділянок) через обчислення площ;
- робити обґрунтовані висновки на основі результатів вимірювань.
Ставлення
- Критичне оцінювання досягнень науково-технічного прогресу й розуміння ролі математики в пізнанні світу.