Тема: Розв’язування задач на обчислення площі паралелограма
Мета: Сформувати в учнів уміння обчислювати площу паралелограма (та пов’язаних із ним фігур — ромба) різними способами — через сторону й висоту, суміжні сторони та кут; навчити обирати оптимальний хід розвʼязання для конкретної задачі, перевіряти результат і застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Компетенції:
· Вміння володіти державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати математичні твердження, ставити запитання, аргументувати відповіді, коректно використовувати геометричну термінологію під час розв’язування задач.
Ставлення
- Усвідомлення цінності лаконічних і точних формулювань;
- повага до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою та геометричною інформацією, будувати й досліджувати математичні моделі паралелограма та ромба, обґрунтовувати правильність розв’язань, застосовувати логічні міркування у задачах на площі.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи та визнавати математику мовою науки й техніки.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані задач, діяти за алгоритмом розв’язання, оцінювати достатність заданих величин.
Ставлення
- Критично ставитися до джерел інформації та розуміти значення ІКТ для ефективного розв’язання геометричних задач.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Співпрацювати в парах і групах під час колективного обговорення способів обчислення площ, аргументувати й відстоювати власну позицію, вислуховувати думки інших.
Ставлення
- Відповідальність за спільний результат, ініціативність, толерантність до різних точок зору.