Тема: Функція y=k/x, її графік і властивості
Мета:Сформувати в учнів розуміння функції оберненої пропорційності як математичної моделі, навчити будувати її графік (гіперболу) для різних значень , читати за графіком властивості функції та застосовувати їх для розв’язування задач з реальним змістом.
Компоненти ключових компетентностей:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко пояснювати усно й письмово, що таке обернена пропорційність;
- формулювати висновки за даними, поданими в таблицях і на графіках.
Ставлення
- Визнання важливості чітких, лаконічних формулювань під час опису залежності між величинами;
- повага до державної мови як основного засобу математичного спілкування на уроці.
· Математична компетентність
Уміння
- Встановлювати кількісні відношення між реальними величинами;
- будувати та аналізувати графік гіперболи.
Ставлення
- Усвідомлення ролі математики як мови для опису й прогнозування процесів у повсякденному житті.
· Підприємливість та фінансова грамотність
Уміння
- Будувати математичні моделі життєвих ситуацій;
- Аналізувати на прикладі оберненої пропорційності, як зміна вартості товару впливає на кількість товару, який можна придбати.
Ставлення
- Ощадливе та відповідальне ставлення до грошей, розуміння необхідності планувати витрати.