Мета:Сформувати в учнів цілісне уявлення про раціональний вираз та раціональний дріб, допустимі значення виразу, умову рівності дробу нулю.
Компоненти ключових компетентностей:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою й символьною інформацією, будувати та аналізувати моделі ситуацій з дробовими виразами, робити прогнози, доводити твердження.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи та усвідомлення ролі математики як мови науки й технологій.
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати визначення та умови, аргументувати відповіді, коректно вживати математичні терміни.
Ставлення
- Повага до української мови та цінування лаконічних формулювань.
· Здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами
Уміння
- Перекладати й пояснювати математичні терміни різними мовами, поповнювати свій запас іншомовних слів.
Ставлення
- Усвідомлення цінності мовного різноманіття.
· Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
Уміння
- Будувати математичні моделі з раціональними дробами.
Ставлення
- Критично оцінювати науково-технічний прогрес через призму математичного опису.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Структурувати дані, складати алгоритми спрощення дробів, перевіряти достовірність інформації.
Ставлення
- Критичне ставлення до джерел та роль ІКТ у розв’язуванні задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати власну роботу над помилками, оцінювати результати й коригувати стратегії розв’язання.
Ставлення
- Усвідомлення цінності безперервного удосконалення математичних умінь.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Аргументовано відстоювати способи розв’язання, працювати в парах/групах, аналізувати дані.
Ставлення
- Відповідальність, ініціативність, взаємоповага.