Тема: Самостійна робота №7 «Обернена пропорційність»
Мета: Перевірити рівень сформованості в учнів вміння аналізувати та розпізнавати функцію оберненої пропорційності, будувати функцію оберненої пропорційності.
Компоненти ключових компетентностей:
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Діяти за алгоритмом розв’язування завдань на обернену пропорційність;
- структурувати дані;
- оцінювати достовірність отриманих числових результатів.
Ставлення
- Критичне осмислення інформації та джерел її отримання, усвідомлення важливості цифрових інструментів для ефективного розв’язання математичних задач.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Організовувати роботу під час самостійної роботи: раціонально розподіляти час, виконувати завдання у зручній послідовності;
- здійснювати самоконтроль: знаходити й виправляти помилки, корегувати хід розв’язання;
- оцінювати власний результат і визначати, що потрібно повторити.
Ставлення
- Усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і умінь, прагнення вдосконалювати результати навчання.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Дотримуватися академічної доброчесності під час виконання самостійної роботи;
- аргументовано пояснювати власні дії під час перевірки типових помилок (за підсумками роботи);
- відповідально ставитися до спільних правил роботи в класі.
Ставлення
- Налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків.