Тема: Контрольна робота №2 «Множення та ділення дробів. Раціональні рівняння»
Мета: Перевірити та оцінити рівень сформованості в учнів умінь виконувати множення і ділення раціональних дробів, підносити дріб до степеня і розв’язувати раціональні рівняння, узагальнити та систематизувати знання з теми, розвивати навички самоконтролю, аналізу власних помилок і відповідального ставлення до результатів навчання.
Компоненти ключових компетентностей:
· Математична
Уміння
- Оперувати числовою інформацією та алгебраїчними виразами, що містять раціональні дроби;
- виконувати дії множення і ділення раціональних дробів;
- застосовувати властивості степеня для спрощення виразів;
- розв’язувати раціональні рівняння з урахуванням допустимих значень змінних;
- перевіряти правильність отриманих результатів.
Ставлення
- Готовність шукати й перевіряти обґрунтування власних відповідей;
- усвідомлення важливості точних обчислень та логічно послідовних перетворень під час контрольної роботи.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Діяти за відомими алгоритмами (множення та ділення дробів, розв’язування раціонального рівняння);
- структурувати розв’язання завдань (виділяти етапи: знаходження допустимих значень, перетворення виразу, знаходження коренів, перевірка);
- використовувати різні знакові системи (дробовий запис, степеневий запис, рівняння) для подання математичної інформації;
- оцінювати достатність даних умови задачі для її розв’язання.
Ставлення
- Критичне ставлення до отриманих результатів (усвідомлення можливості обчислювальних помилок);
- розуміння значення алгоритмічності й упорядкованості записів у роботі.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати свою роботу на уроці контролю знань (розподіляти час між завданнями різної складності);
- аналізувати й оцінювати власні навчальні досягнення за результатами діагностичної роботи;
- виявляти типові помилки у виконаних завданнях та визначати напрямки подальшого опрацювання теми «Раціональні вирази. Раціональні рівняння».
Ставлення
- Усвідомлення цінності самоконтролю й самооцінювання;
- готовність корегувати власну освітню траєкторію на основі результатів контрольної роботи.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Дотримуватися правил академічної доброчесності під час виконання діагностичної роботи;
- приймати виважені рішення щодо вибору способу розв’язання задачі;
- брати відповідальність за власний результат.
Ставлення
- Відповідальність за власне навчання;
- повага до спільних правил роботи в класі;
- доброзичливе ставлення до однокласників, готовність приймати об’єктивну оцінку.