Мета: Відпрацювати виконання множення дробів та піднесення дробу до степеня; застосовувати властивості степеня із цілим показником для спрощення виразів і обчислень; аргументовано обирати раціональний алгоритм дій під час розв’язування типових завдань.
Компоненти ключових компетентностей:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко формулювати алгоритми множення дробів і піднесення дробу до степеня; аргументувати кроки розв’язання; доречно вживати терміни «раціональний дріб», «спільний знаменник», «степінь», «показник», «властивості степеня»; ставити уточнювальні запитання; робити лаконічні висновки.
Ставлення
- Визнання важливості чітких формулювань, повага до державної мови.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою та символьною інформацією; застосовувати властивості степеня із цілим показником; виконувати множення й інші дії з дробами; будувати прості математичні моделі й інтерпретувати результат; доводити правильність перетворень.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи; усвідомлення ролі математики як мови науки і технологій.
· Інформаційно-комунікаційна компетентність
Уміння
- Оперувати числовою та символьною інформацією; застосовувати властивості степеня із цілим показником; виконувати множення й інші дії з дробами; будувати прості математичні моделі й інтерпретувати результат; доводити правильність перетворень.
Ставлення
- Готовність перевіряти аргументи; усвідомлення ролі математики як мови науки і технологій.
· Навчання впродовж життя
Уміння
- Планувати послідовність дій, здійснювати самооцінювання та корекцію розв’язань; доводити правильність чи помилковість тверджень.
Ставлення
- Усвідомлення цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у вдосконаленні результатів.
Додаткові математичні компетентності
· Дослідницька
Уміння
- Порівнювати альтернативні алгоритми (скорочувати до чи після множення; винесення спільного множника в степені), висувати припущення щодо раціональності кроків і перевіряти їх на прикладах.
Ставлення
- Допитливість, відкритість до пошуку ефективніших стратегій.
· Методологічна
Уміння
- Оцінювати доцільність вибору методу спрощення; планувати послідовність кроків у розв’язанні; аргументовано обирати найраціональніший шлях.
Ставлення
- Прагнення до економності мислення та раціональності дій.