Тема: Розвʼязування типових завдань за темою «Властивості степеня із цілим показником»
Мета: Узагальнити і закріпити застосування властивостей степеня із цілим показником під час множення степенів, спрощення раціональних виразів і обчислення їх значень, сформувати навичку записувати результати без від’ємних показників степеня.
Компоненти ключових компетентностей:
· Вільне володіння державною мовою
Уміння
- Чітко і лаконічно усно пояснювати послідовність перетворень виразів зі степенями;
- аргументувати вибір властивості степеня;
- коректно використовувати терміни математичну термінологію.
Ставлення
- Усвідомлення важливості точних формулювань під час пояснення розв’язань;
- повага до української математичної термінології.
· Математична компетентність
Уміння
- Оперувати числовою і символьною інформацією у виразах зі степенями;
- застосовувати властивості степеня із цілим показником для спрощення виразів і обчислення їх значень;
- доводити правильність отриманого результату перевіркою або підстановкою;
- логічно обґрунтовувати кожен крок тотожного перетворення.
Ставлення
- Готовність перевіряти правильність власних міркувань;
- розуміння значення акуратних перетворень виразів для подальшого вивчення алгебри та розв’язування більш складних задач.
· Громадянські та соціальні компетентності
Уміння
- Працювати в парі або малій групі під час обговорення різних способів спрощення того самого виразу;
- аргументовано відстоювати запропонований спосіб розв’язання і приймати більш раціональний варіант на основі логічних міркувань;
- відповідально виконувати свою частину групового завдання.
Ставлення
- Повага до думки однокласників;
- відповідальність за спільний результат під час обговорення розв’язань;
- готовність допомогти однокласнику розібратися з алгоритмом перетворень.